Aquesta guia és el manual de bones pràctiques que ens ajuda en la gestió de projectes.
La repercussió d'aquesta guia és mundial i ja des de fa dècades són coneguts els avantatges d'usar les tècniques descrites en la mateixa per a la gestió de projectes. La base dels nostres coneixements duts a terme en petita-mitjana empresa es fonamenten amb la guia PMO.
El més petits detalls són importants per a la millora contínua en la gestió de manteniments. El control i seguiment dels consums energètics d'un establiment, per exemple, permeten optimitzar les despeses d'una empresa i a la vegada contribuïr amb la reducció d'empremta de CO2. Hi ha l'existència d'eines destinades a aquests controls i altres com: Eisisoft i Smart-Talat. Una mateixa eina és multi-establiment que permet tenir tota la informació concentrada, tal i com hem estat gestionant en els diferents establiments.
E-mails, e-mails i e-mails, això és un no aturar. Per optimitzar el temps que dedicam a revisar correus electrònics, existeixen plataformes que ofereixen les possibilitats de gestionar la millora de la inversió del temps mitjançant eines i hàbits. Com a exemple existeix la plataforma Office 365 amb la que es poden optimitzar molts de recursos.
La sincronització amb altres apps també ho hem implantat a les empreses que han decidit usar aquest format.
Sistema de gestió de tasques que permet interectuar de manera àgil i senzilla. Existeixen vàries eines com per exemple: Trello, Jira o Asana. El format més interactiu i agradable fóu pel que es decantà un dels darrers clients.
Seguiment i control de projectes, tasques i multitasques. Es pot dur a terme amb multitut d'eines, tant gratuites com més avançades, com per exemple: MS Project; Open Project; Project Libre; Team Gantt; Wrike; i altres que es poden trobar a la xarxa.
Aquest mètode visual, ens permet tenir la globalitat del projecte. Així els ho hem plasmat als projectes en curs.